Pages

Tuesday, May 17, 2011

DaRi HaTi...

ASSALAMUALAIKUM...hai.....
dah lame rasenye x update blog nie....rindu pulak saat pertama mengenali dunia blog....aku seperti orang buta...maaf la agak kasar bunyinye....hehheh...malam ni aku rase nak bercerita ....emmm..x payah formal2 la ye...lambaian rindu menggamit hatiku pada malam ini....rindu pada kakak sebilik mase di umnp....korang ape khabar agaknye ye......sebab korang aku dapat mengenali dunia blog nie.....kak atiq & kak atin....my beauty sis....hehehe....teringat saat pertama menjejaki bilik B249...masih terbayang diruang mata ini setiap detik peristiwa yg berlaku.....pelbagai ragam....wah,,,,,rindunye,,,,rindukah kalian pada ku????alamak...lebih2 plop,,,,heheehh......sekarang aku tengah cuti sebelum menyambung semula pengajianku di pasum.,,,setelah habis exam akhir sem,,,,abah & ibu datang jemput aku dan kawan baik aku untuk kembali ke terengganu.....seronok gile dapat balik......mereka bertolak dari terengganu dalam pukul 6 lebih....abah x dapat cuti......so kene la balik cepat....malam tu abah keje...tapi x pela...asalkan diorang datang jemput....tu pon sudah memadai...sepanjang cuti ni aku banyak bace novel,,on9 facebook,,jadi suri rumah.....almaklumlah.....pagi2 tinggal la aku  bersama kucing2 ku yg sentiasa menemani ku.....

1 comments:

♥ princessdesire..(^_^) ♥ said...

salam fdhilah..akak pum rindu awak..heheheh.jumpe d kl ye..(O_O)

Post a Comment